Reklama2009-11-05

Macroscope OMD i MediaCom w finale przetargu Grupy Żywiec

Do ostatniego etapu przetargu na obsługę mediową Grupy Żywieczakwalifikowały się Macroscope OMD i MediaCom. Zwycięska firmazostanie ogłoszona pod koniec listopada.

Z rozpoczętego w sierpniu przetargu na całościową obsługęmediową Grupy Żywiec w przyszłym roku odpadły domy medioweMindshare, Universal McCann i ZenithOptimedia, z których tenostatni w bieżącym roku pracuje w tym zakresie dla firmy. Dofinałowego etapu rywalizacji wybrano Macroscope OMD i MediaCom, aostateczny wybór zostanie dokonany pod koniec listopada.

Autor:tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter