Prasa 2012-07-26
0

Maciej Kiryłło w Platformie Mediowej Point Group

Maciej Kirylło dołączył do zespołu Platformy Mediowej Point Group. Objął tam stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za rozwój biznesu w części agencyjnej spółki.

Głównym zadaniem Kiryłło będzie przygotowanie i wdrożenia zintegrowanej oferty marketing services, obejmującej m.in. usługi agencji, druku i dystrybucji, wykorzystującej infrastrukturę GK PMPG. Pracami bieżącymi agencji nano nadal będzie zarządzał client service director, Łukasz Janowski.

Maciej Kiryłło był do połowy 2011 roku członkiem zarządu i dyrektorem wykonawczym pionu marketingu spółki Canal+ Cyfrowy, w której odpowiadał za strategię marketingową kanałów premium, kanałów tematycznych oraz platformy cyfrowej. W latach 2006 - 2009 pełnił funkcję dyrektora marketingu w HBO Polska oraz dyrektora marketingu HBO na Europę Środkową.

Wcześniej był związany z rynkiem reklamowym, m.in. jako account director, a następnie zastępca dyrektora zarządzającego agencji DDB Warszawa. Kiryłło jest absolwentem romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego, skończył również francuskojęzyczne studia MBA.

Autor: pp

Więcej informacji: Maciej Kiryłło

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter