Po raz drugi rusza kampania Carlsberg Polska "Trzeźwo myślę", której ambasadorem ponownie został twórca internetowy Łukasz Jakóbiak. Tematem akcji jest odpowiedzialna konsumpcji alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu.
- Zeszłoroczna edycja "Trzeźwo myślę" spotkała się z pozytywnym odbiorem i okazała się świetnym uzupełnieniem dotychczasowych działań naszej firmy w obszarze edukowania o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku pragniemy znów przypominać, że trzeźwe myślenie to filozofia, która pozwala czerpać z życia pełnymi garściami, m.in. dzięki podejmowaniu mądrych, świadomych wyborów. Dlatego warto wcielić ją w swoje życie - mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.
Oprócz współpracy z zeszłorocznym ambasadorem - Łukaszem Jakóbiakiem, do udziału w kampanii zaproszono blogerkę Martę Lech-Maciejewską, znaną jako SuperStyler.
Działania uzupełniać będą współpraca z placówkami LuxMed i Medicover (reklamy display w przychodniach) oraz prezentacja wyników badania opinii na temat znaczenia „trzeźwego myślenia” w życiu Polaków, doświadczeń związanych z alkoholem i asertywności w jego odmawianiu. Dla konsumentów i pracowników Carlsberg Polska zaplanowano eventy i konkursy z limitowanymi gadżetami kampanii.
Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiada agencja Multi Communications. Pierwsza edycja "Trzeźwo myślę" ruszyła w czerwcu zeszłego roku.