Reklama2006-09-25

Lufthansa w ofensywie

We wrześniu rozpoczął się kolejny etap kampanii Lufthansy "warto przeżyć taką chwilę". Kampanii towarzyszy akcja promocyjna "ceny warte polecenia".

Reklamy  Lufthansy można już usłyszeć w radiu i zobaczyć w internecie, prasie i na wielkich Public Wallach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku.
Obsługą reklamy zewnętrznej dla Lufthansy zajęła się firma Public, która posiada Public Walle w miastach całej Polski. Po raz pierwszy wykorzystano nową lokalizację Public Wall na skrzyżowaniu ulic Solidarności i Towarowej w centrum Warszawy.

     

Ekspozycja reklam potrwa do końca października.

Za planowanie i zakup kampanii outdorewej jest odpowiedzialny dom mediowy MindShare.

Autor:kk

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter