Reklama 2008-12-02
0

Lojalność marek priorytetem w dobie kryzysu

W czasach kryzysu finansowego ponad połowa firm inwestuje w zwiększoną lojalność marek wśród swoich obecnych klientów.

51 procent dyrektorów ds. marketingu w firmach działających w różnych branżach zwiększyło swoje zainteresowanie marketingiem lojalnościowym po tym jak odczuwalne zaczęły być dla nich skutki kryzysu finansowego - informuje serwis UTalkMarketing, powołując się na badanie przeprowadzone przez agencję marketingową Gyro International.

Natomiast żadna spośród pytanych osób nie zmniejszyła swojego zainteresowania lojalnością marki bądź programami w zakresie marketingu lojalnościowego.

83 procent marketerów bardziej inwestuje także w budowanie lub podtrzymanie relacji ze swoimi obecnymi klientami, a jedynie 2 procent w wyniku niestabilnej sytuacji finansowej inwestuje mniej w tym obszarze.

"Pełny wpływ kryzysu dopiero zaczyna być odczuwany przez branżę marketingową. Firmy są bardziej niż kiedykolwiek świadome znaczenia lojalności marki. Zamiast szukać nowych interesów, marketerzy są skupieni na zatrzymaniu obecnych klientów i poszerzaniu z nimi związków w celu zminimalizowania wpływu słabej gospodarki na ich firmy" - skomentował wyniki badania Richard Perry z Gyro International.

źródło: UTalkMarketing

Autor: km

Więcej informacji: marka

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas