Prasa 2008-08-13
0

Logo i Forbes liderami, ostro w dół CKM

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a Logo lifestylowych.

Magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) miał w maju 2008 sprzedaż ogółem na poziomie 92 452 egz. (64 008 egz. w analogicznym okresie 2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się 'CKM' (Marquard Media Polska) - 74 958 egz. (spadek o 21 proc.) a na trzecim uplasował "Men's Health Polska" (Motor Presse Polska) - 65 114 egz. (rok wcześniej 67 585 egz.).

Zobacz tabelę Zobacz tabelę

W maju 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' (Axel Springer Polska) - na poziomie 39 676 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 36 985 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" (Manager Media) - ze sprzedażą 29 668 egz. (rok wcześniej 28 546 egz.).

Zobacz tabelę Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: CKM, Forbes, Manager Magazin, Playboy, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas