Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a Logo lifestylowych.
Magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) miał w maju 2008 sprzedaż ogółem na poziomie 92 452 egz. (64 008 egz. w analogicznym okresie 2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się 'CKM' (Marquard Media Polska) - 74
958 egz. (spadek o 21 proc.) a na trzecim uplasował "Men's Health
Polska" (Motor Presse Polska) - 65 114 egz. (rok wcześniej 67 585
egz.).
W maju 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą
sprzedaż ogółem miał 'Forbes' (Axel Springer Polska) - na poziomie
39 676 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 36 985 egz.). Na
drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" (Manager Media) - ze
sprzedażą 29 668 egz. (rok wcześniej 28 546 egz.).