Reklama 2009-07-02
0

Limitowana seria piwa Desperados (wideo)

Grupa Żywiec wprowadza na rynek limitowaną serię piwa Desperados o smaku tequili. Towarzyszy temu telewizyjna kampania reklamowa.

Wprowadzana właśnie do sprzedaży limitowana seria piwa Desperados jest dostępna w butelkach o pojemności 400 ml z czterema różnymi etykietami przygotowanymi przez agencję Brand Union z Paryża. Każda z nich jest utrzymana w komiksowej stylistyce, podkreślając dziki charakter napoju i jego najważniejszą cechę - smak tequili.




Wprowadzeniu marki towarzyszy telewizyjna akcja reklamowa prowadzona zarówno w kanałach ogólnodostępnych, jak i niszowych. Adaptację kampanii przygotowała agencja Locomotiva, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Autor: tw

Więcej informacji: Desperados

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas