PR2015-05-06

Lidl Polska klientem 24/7 Communication

Agencja 24/7 Communication rozpoczęła obsługę w zakresie public relations sieci handlowej Lidl Polska. Poprzednio zajmowała się tym agencja Hill+Knowlton Strategies.

W ramach współpracy z siecią Lidl, zespół konsultantów z 24/7Communication będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.

Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez group account managera Katarzynę Fabjaniak-Czerniak i senior account managera Martę Ulman.

Współpracę pomiędzy agencją a Lidlem nawiązano w wyniku przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Nie podano też czasu obowiązywania zawartej umowy.

Lidl Polska należy do grona największych reklamodawców w polskich mediach. W pierwszym kwartale br. wydał na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 112 mln zł co dało mu pozycję lidera wśród sieci handlowych (wg danych cennikowych Kantar Media).

Autor:bg

Więcej informacji:Lidl Polska, 24/7 Communication

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(2)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter