Reklama2024-04-12

Lidl w przetargu wybrał agencję GPD

Sieć sklepów Lidl Polska zakończyła trwający od jesieni ub.r. przetarg na obsługę reklamową. Do współpracy wybrała GPD Agency. 

W przetargu tym wybierana była agencja do współpracy projektowej. Chodziło bowiem o koncept do jednego z obszarów komunikacji Lidla.

Biuro prasowe sieci nie podawało informacji na temat szczegółów tego postępowania. W listopadzie zapewniała jedynie redakcję Wirtualnemedia.pl, że przetarg nie będzie miał wpływu na dotychczasową i obecną, stałą współpracę w zakresie obsługi reklamowej z GPD Agency. Ta pracuje dla Lidla od kilkunastu lat.

Teraz Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate affairs&CSR przekazała nam, że zdecydowano o wyborze agencji GPD. Nie zdradziła jednak, jakiego konkretnie projektu będzie dotyczyć współpraca. 

W grudniu Lidl zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów do jego kampanii. Budżet ten obroniła agencja Havas Media. 

 

Autor:bg

Więcej informacji:Lidl, GPD, przetarg, obsługa reklamowa

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(2)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter