Reklama2019-09-03

„Let the Song Play” - nowa kampania Spotify dla kierowców

Serwis streamingu treści audio Spotify ruszył z kampanią „Let the Song Play”, której główną grupą docelową są kierowcy samochodów.

W spocie reklamowym pokazana jest sytuacją, którą wiele osób zna z własnego doświadczenia. Chodzi o chwile, kiedy bez względu na okoliczności zostajemy w aucie, by dokończyć słuchanie konkretnej piosenki. W reklamie wykorzystano utwór Sii "Elastic Heart".

Spot wpisuje się w szerszą kampanię Spotify, której przesłanie brzmi - muzyka towarzyszy nam każdego dnia.

Kampanię przygotowała agencja Epoch Films z USA.

Autor:jd

Więcej informacji:Spotify, Let the Song Play

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter