Marka piwna Lech Pils (należąca do Kompanii Piwowarskiej) przez najbliższe trzy lata będzie sponsorem głównym klubu piłkarskiego Lech Poznań. Jej logo będzie znajdować się tylnej stronie koszulek zawodników tej drużyny.
W ramach podpisanej umowy logotyp Lech Pils do 30 czerwca 2017 roku będzie znajdował się na tylnej stronie koszulek piłkarzy Lecha Poznań podczas meczów rozgrywanych w ramach T-Mobile Ekstraklasy, Pucharu Polski oraz meczów w europejskich pucharach. Marka przez dwa ostatnie lata była już sponsorem Lecha, natomiast na mocy nowego kontraktu zyskała status sponsora głównego.
- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Lechem Poznań. Wspólnie staraliśmy się wykraczać poza ramy sponsoringu, organizując szereg aktywności dla mieszkańców Wielkopolski, a zwłaszcza dla kibiców poznańskiej drużyny. Zarówno Lech Pils, jak i Lech Poznań, to symbole tego regionu, dlatego też rozszerzenie naszej współpracy było naturalnym krokiem - komentuje Robert Wesoły, dyrektor sprzedaży regionu zachodniego w Kompanii Piwowarskiej.
Przypomnijmy, że przynależność do Wielkopolski jest podkreślana w tegorocznej kampanii reklamowej Lech Pils, prowadzonej pod hasłem „Łączy nas WLKP” (zobacz szczegóły).
Od roku sponsorem technicznym Lecha Poznań i sponsorem tytularnym jego stadionu jest sieć kablowa Inea (więcej na ten temat). Natomiast sponsorem głównym klubu jest firma bukmacherska STS, której logo znajduje się z przodu koszulek piłkarzy (więcej o tym).