Internet 2008-07-01
0

Kupujący auta korzystają z wideo online

Pomimo ogólnego spowolnienia na rynku sprzedaży samochodów w USA, konsumenci coraz częściej przy szukaniu nowego samochodu korzystają z klipów wideo w sieci.

Z najnowszego badania Google, przeprowadzonego przez firmę Compete, wynika, że w ciągu ubiegłego roku liczba wyszukiwań nazw marek samochodów razem z terminem "video" wzrosła aż o 237 procent - informuje serwis ClickZ.

W samym marcu bieżącego roku lider na rynku internetowych wyszukiwarek odnotował 240 tysięcy takich wyszukiwań.

Z badania wynika również, że konsumenci nie kierują się tylko do serwisów internetowych producentów pojazdów. W celu wyszukania interesujących ich informacji, 41 procent planujących zakup auta kieruje się do serwisu YouTube.

źródło: ClickZ

Autor: km

Więcej informacji: wideo online

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas