Zakończona w minioną niedzielę trzecia edycja emitowanego w TVN talk-show "Kuba Wojewódzki" miała mniej widzów niż nadawana jesienią zeszłego roku pierwsza seria programu. Jednak pod względem widowni w paśmie emisji talk-show TVN przegrywała tylko z Jedynką.
Średnia oglądalność trzeciej odsłony programu Kuby Wojewódzkiego w TVN wyniosła 2,67 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 21,92 proc. (w grupie 4+) i 21,72 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, pierwszą serię talk-show, która emitowana była przez TVN w podobnym okresie zeszłego roku, oglądało średnio 2,96 mln osób przy udziałach wynoszących 24,2 proc. (w 4+) i 25,63 proc. (w 16-49). Z kolei wiosenna odsłona programu miała 2,63 mln widzów oraz udziały wynoszące odpowiednio 21,17 proc. i 21,56 proc.
Zobacz tabelęW czasie nadawania "Kuby Wojewódzkiego" (niedziele ok. 22.00) TVN zajęła drugie miejsce pod względem uzyskanej widowni. Liderem była TVP 1, emitująca w tym czasie filmy fabularne, które wybierało 2,84 mln widzów. Na trzecim miejscu znalazła się TVP 2 (też filmy fabularne; 2,22 mln), a na czwartym uplasował się Polsat (m.in. "Skazany na śmierć" i "Gotowe na wszystko"; 1,58 mln).
Zobacz tabelęTrzeci sezon programu oglądały najchętniej kobiety, widzowie od 30 do 39 oraz od 45 do 59 lat, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Zobacz tabelęKolejna edycja talk-show "Kuba Wojewódzki" ma pojawić się w TVN w ramówce wiosennej.