Piąty sezon programu "Kuba Wojewódzki", zakończony w miniony wtorek, oglądało średnio 1,77 mln widzów. Talk-show zanotował lepszy wynik od filmów TVP2 i Polsatu oraz "Misji specjalnej" zapewniając TVN pozycję lidera pasma - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Program zapewnił TVN 21,48 proc. udziału w rynku w grupie 4+ - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Druga lokata należała do TVP2, która nadawała w tym paśmie końcówkę "Ekspresu reporterów" oraz filmy fabularne (17,34 proc. udziału i 1,44 mln widzów). Trzecia zaś z 16,73 proc. udziału i 1,38 mln widzów do Polsatu (filmy fabularne). Dopiero czwarta była Jedynka pokazująca "Misję specjalną" oraz dokumenty (985 tys. i 11,91 proc. udziału).
Zobacz tabelęProgram zapewnił wpływy TVN cennikowe na poziomie 15,1 mln
złotych (bez rabatów).
Wśród widzów dominowały kobiety, osoby z największych miast,
legitymujące się wykształceniem średnim i wyższym.
Trzecia seria programu, emitowana jesienią 2007, miała 2,67 mln
widzów i 21,92 proc. udziału w rynku, ale była nadawana w innym
paśmie (niedziela, 22.00).
Program Kuby Wojewódzkiego wróci do ramówki TVN wiosną 2009
roku.