Internet 2008-01-27
0

Kto ogląda klipy wideo online?

Tworzone przez samych internautów klipy wideo (user-generated videos - UGV) umieszczane w amerykańskich serwisach, zostały łącznie w ubiegłym roku obejrzane 22,37 miliarda razy na całym świecie.

Jeszcze w 2005 roku liczba ta wynosiła 3,25 miliarda, aby w następnym wzrosnąć do 13,16 miliarda - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na dane firmy badawczej Accustream iMedia Research, która prognozuje, że w bieżącym roku UGV zostaną obejrzane 34 miliardy razy.

Statystyczny filmik w minionym roku został obejrzany 10.695 razy. Spośród monitorowanych serwisów, najwyższą średnią - 216.695 - miał tutaj Crackle.com.

Z kolei z badania Pew Internet & American Life Project wynika, że w grudniu zeszłego roku codziennie klipy wideo w sieci oglądało 15 procent dorosłych użytkowników internetu z USA - o 7 procent więcej niż w grudniu 2006 roku. W przypadku mężczyzn, wskaźnik ten wzrósł z 11 do 20 procent, a w przypadku kobiet z 5 do 11 procent.

Biorąc pod uwagę grupy wiekowe, codziennie z serwisów wideo online korzystało w ubiegłym miesiącu 30 procent amerykańskich internautów w wieku od 18 do 29 lat (wzrost o 15 procent w porównaniu z grudniem 2006). Następne w kolejności były tutaj grupy wiekowe: 30-49 (14 procent, wzrost o 7 procent), 50-64 (7 procent, wzrost o 1 procent) oraz powyżej 65 lat (4 procent, bez zmian).

źródło: eMarketer

Autor: km

Więcej informacji: wideo online

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas