Ogłoszono short listę nominowanych do nagrody polskiego przemysłu reklamowego i mediowego Impactor za rok 2008. Ich wyboru dokonali członkowie Akademii Mediów i Reklamy spośród zgłoszeń organizacji współpracujących przy konkursie.
Nominacje w poszczególnych kategoriach otrzymali:
CZŁOWIEK ROKU 2008 PRZEMYSŁU MEDIOWEGO
Jakub Benke - prezes zarządu Starcom Sp. z o.o., członek rady
nadzorczej SAR
Anna Lubowska - dyrektor zarządzająca Mediaedge:cia, wiceprezes
zarządu SAR
Zygmunt Solorz- Żak - przewodniczący rady nadzorczej Polsat SA
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DZIENNIKARZ 2008
Tomasz Lis
Monika Olejnik
Bogdan Rymanowski
NAJBARDZIEJ PODZIWIANE MEDIUM 2008
nasza-klasa.pl
radio PIN
TVN24
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY REKLAMODAWCA
2008
Bank Zachodni WBK SA
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.
ING
POLKOMTEL SA
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA REKLAMOWA ROKU
2008
BRAIN
Change Integrated
PZL
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DOM MEDIOWY ROKU
2008
Mediacom
Mediaedge:CIA
Starcom
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA PR ROKU
2008
On Board Public Relations
Partner of Promotion
Solski Burson-Marsteller
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA BTL ROKU
2008
Eskadra
Peppermint
Tequila/Polska
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA FIRMA OUT OF HOME ROKU
2008
AMS
Cityboard Media
Ströer
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY INSTYTUT BADAWCZY ROKU
2008
Gemius
IQS and QUANT Group
Millward Brown SMG/KRC
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA INTERAKTYWNA ROKU
2008
Artegence
Max Weber
OS3 Multimedia
Wyboru laureatów dokonają członkowie Akademii Mediów i Reklamy w drugiej turze głosowania, nad którego poprawnością czuwa firma doradcza KPMG. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 25 lutego br. podczas gali w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna dotyczącą prognoz w komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Nowością w tegorocznej edycji Impactora będzie wydanie publikacji "Statistical Fact Book", czyli rocznika statystycznego przemysłu mediowego, który będzie zawierał wyniki konsumpcji mediów i reklamy za rok 2008. Dostarczycielem danych do rocznika będą firmy Expert Monitor, OFBOR, OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje branżowe: IAB, IGRZ, PBI, SAR, ZFPR. Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.
Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jest agencja MMT Management.
Tegorocznej edycji Impactora patronuje portal Wirtualnemedia.pl. Partnerem merytorycznym konferencji jest OmnicomMedia Group.