Telewizja 2007-07-17
0

Kostiumowe produkcje nadal popularne

Co czwarty widz wybierał w piątkowe wieczory amerykańską produkcję kostiumową "Imperium", którą emitowała przez minione trzy tygodnie telewizyjna Jedynka.

Średnia oglądalność sześcioodcinkowego serialu wyniosła 3,12 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie 24,09 proc. w grupie wszystkich widzów i 21,59 proc. w grupie wiekowej 16-49 lat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Zobacz tabelę

W czasie emisji serialu (piątki 20:20 - 22:00) nadająca go TVP1 była liderem pasma. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z widownią wynoszącą 3,05 mln osób, który emitował mecze Ligi Światowej siatkarzy oraz filmy. Trzeci był TVN (2,13 mln; filmy w Superkinie), natomiast czwarta - TVP2 (1,53 mln; m.in. "Podróże z żartem". "Promenada gwiazd" oraz "Hity na czasie").

Zobacz tabelę

"Imperium" przyciągało przed ekrany głównie kobiety, widzów powyżej 35. roku życia, mieszkańców wsi oraz najmniejszych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Zobacz tabelę

Kostiumowy serial "Imperium" opowiadał o trzech władcach Rzymu: Juliuszu Cezarze, cesarzu Auguście i Neronie. W porze jego emisji (piątki 20.20) TVP1 nadawać będzie od 20 lipca filmy fabularne o podobnej tematyce.

Autor:

Więcej informacji: Imperium, tvp1

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas