Prasa 2005-01-13
0

Korekta cennika Boutique

Od numeru lutowego wydawca miesięcznika Boutique podnosi ceny reklam w magazynie

Wprowadzenie nowego cennika związane jest ze zwiększeniem objętości magazynu, znakomitym przyjęciem tytułu wśród czytelniczek oraz coraz lepszymi wynikami sprzedaży.

Zależy nam również na utrzymaniu bardzo atrakcyjnej ceny okładkowej 2,95 zł - mówi Dyrektor Wydawnicza Boutique, Ewa Pykało - oraz uatrakcyjnianiu naszej oferty zarówno dla czytelniczek jak i reklamodawców. Obecna podwyżka to tak naprawdę urealnienie cennika, dostosowanie go do sytuacji w jakiej znajduje się magazyn. Do grudnia 2004 w Boutique obowiązywał bowiem cennik odziedziczony po Nowej MISS a to przecież nieporównywalne oferty - dodaje.

Magazyn Boutique pojawił się na rynku we wrześniu ubiegłego roku, jako konsekwencja prac zmierzających do umocnienia Wydawnictwa na rynku, na styku sektorów: młodzieżowego i kobiecego. 

Boutique jest magazynem skierowanym do młodych kobiet w wieku 18-25 lata, mieszkających w miastach powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Formuła pisma została opracowana przy aktywnej współpracy czytelniczek. Przeprowadzono serię badań fokusowych w kilku dużych miastach. Fokusy przeprowadzane są również po każdym kolejnym numerze Magazynu.

Autor: Marcin Szumichora

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas