Reklama 2007-10-18
0

Kompania Piwowarska w Świecie Przyjaciół Piwa

Agencja Reklamowa Soul and Mind wygrała przetarg na realizację programu lojalnościowego "Świat Przyjaciół Piwa" dla Kompanii Piwowarskiej S.A.

Agencja zajmie się kompleksową obsługą programu już drugi rok z rzędu. Przetarg zakończył się we wrześniu br.

Celem programu lojalnościowego "Świat przyjaciół piwa" jest wsparcie sprzedaży marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej S.A.

Agencja Reklamowa Soul and Mind odpowiedzialna jest za administrowanie programem oraz za obsługę infolinii. Agencja przygotowuje także promocje mające na celu aktywizację lokali.

Kolejna edycja programu lojalnościowego "Świat przyjaciół piwa" rozpoczęła się w październiku.

Autor: kk

Więcej informacji: Kompania Piwowarska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas