Reklama 2010-01-18
0

"Komfortowa jazda bez grzybicy" w narciarskiej kampanii Daktarinu

W polskich kurortach górskich trwa outdoorowa kampania reklamowa Daktarinu. Akcja wykorzystuje nośniki przy stokach narciarskich i na wyciągach.

Górska kampania reklamowa Daktarinu niestandardowo podkreśla, że ten lek dzięki szybkiej i bezdotykowej aplikacji do skarpet i butów zapobiega infekcji grzybiczej stóp. W akcji wykorzystywane są layouty z hasłami "Komfortowa jazda bez grzybicy" i "Przeskocz grzybicę" ulokowane przy stokach narciarskich i na wyciągach w polskich kurortach górskich.



Akcja od 15 grudnia obejmuje 200 nośników w 15 miejscowościach, m.in. Zakopanem, Szczyrku, Bukowinie Tatrzańskiej, Ustroniu, Wiśle, Krynicy i Karpaczu. Kreację kampanii - zaplanowanej na trzy miesiące - przygotowała agencja Banah Group, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD. Akcję wspierają działania public relations prowadzone w prasie i internecie.

Autor: Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji: Daktarin

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas