Reklama 2017-01-19
6

Kaszlący billboard ma zniechęcać do palenia (wideo)

W największych miastach Szwecji pojawiły się interaktywne billboardy, na których młody mężczyzna zaczyna kaszleć w momencie, gdy ktoś w pobliżu zapali papierosa. Tą nietypową akcją antynikotynową promuje się sieć aptek Apotek Hjärtat.

Na billboardach zlokalizowanych głównie na przystankach autobusowych największych szwedzkich miast umieszczono wizerunek młodego mężczyzny i logo Apotek Hjärtat. Zainstalowane w nich czujniki dymu powodują, że gdy tylko obok przejdzie ktoś z zapalonym papierosem bądź zapali papierosa nieopodal, mężczyzna z plakatu zaczyna natychmiast kaszleć i się dusić.

Gdy przestaje, pokazane zostają środki (np. plastry nikotynowe) oferowane przez reklamowaną sieć aptek, które mają pomóc w zerwaniu z nałogiem palenia.

W spocie, który promuje akcję Apotek Hjärtat ten sam młody mężczyzna mówi: „Naszą misją jest pomóc ci żyć dłużej i zdrowiej. Właśnie dlatego tutaj jestem. Aby pomóc ci zdobyć nowe, zdrowsze przyzwyczajenia”.

Autorem kampanii jest agencja reklamowa Akestam Holst, a zrealizowano ją na nośnikach Clear Channel.

W Szwecji palenie papierosów zakazane jest obecnie w barach, restauracjach, centrach handlowych. Planowane jest też wprowadzenie zakazu palenia w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe, place zabaw itp.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas