TVN Turbo i TVN Style były najpopularniejszymi kanałami lifestylowymi w kwietniu br. Oba zanotowały jednak spadki. TLC znów zyskał najwięcej, ale znalazł się za kanałami TVN. Największy spadek dotknął BBC Lifestyle.
Na pierwsze miejsce z drugiego awansował z udziałem wynoszącym 0,40 proc. męski kanał TVN Turbo, który zanotował spadek o 0,5 proc. Druga pozycja przypadła stacji TVN Style, której udział zmalał bardziej, bo o 16,2 proc. i wyniósł 0,35 proc. Rok temu była ona liderem rankingu.
TLC, lider w poprzednich miesiącach br., w kwietniu był dopiero trzeci. Zanotował on jednak największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż 182,9 proc., co dało mu 0,33 proc. udziału. Rok wcześniej kanał ten funkcjonował pod nazwą Discovery Travel & Living i zajmował miejsce piąte.
Największy spadek dotknął wyłączonej w lutym br. z Cyfrowego Polsatu stacji BBC Lifestyle, która w zamian dołączyła do mającej znacznie mniej abonentów platformy N. Jej udział zmalał o 71,8 proc. i wyniósł 0,02 proc., co dało jej ósme miejsce w rankingu (rok wcześniej telewizja ta była niewiele wyżej - na pozycji siódmej).
Zobacz tabelę
W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w kwietniu br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,62 proc. udziału i zanotował spadek o 1,6 proc. Na drugiej pozycji utrzymała się stacja TVN Style (0,50 proc. udziału, spadek o 8,8 proc.).
Na podium znalazł się też kanał TLC, którego wzrost w tej grupie był wyższy niż w 4+ i wyniósł 226 proc. Kanał ten zanotował wynik na poziomie 0,43 proc., co dało mu awans z pozycji piątej . Liderem spadku także tutaj był BBC Lifestyle (0,03 proc. udziału, mniej o 73,6 proc.).
Zobacz tabelę
Najpopularniejszym programem na antenie TVN Turbo w kwietniu br. był mecz Pucharu Polski, który obejrzało średnio 200 tys. widzów.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.