Prasa 2019-05-06
4

Kanał youtube’owy „Faktu” ze 100 tys. subskrypcji

Kanał serwisu Fakt24 (Ringier Axel Springer Polska) osiągnął na YouTube 100 tys. subskrybentów i został wyróżniony srebrnym przyciskiem Play.

Obok "Faktu", liderem wśród polskich wydawców aktywnych na YouTube jest "Przegląd Sportowy" z 250 tys. subskrybentów.

Wśród marek należących do Ringier Axel Springer Polska swoje kanały youtube’owe mają też: Onet Rano (95 tys. obserwujących), Auto Świat (73 tys.), Plejada (66 tys.), Komputer Świat (51 tys.) oraz Onet News (47 tys.).

YouTube przyznaje złoty przycisk Play za zdobycie 1 mln subskrypcji, diamentowy - za 10 mln, a najwyższe wyróżnienie, rubinowy przycisk Play, przysługuje za 50 mln subskrypcji.

Autor: km

Więcej informacji: Fakt, YouTube

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas