Reklama 2014-12-02
0

Kanał Lifetime w ofercie reklamowej Polsat Media

Polsat Media rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego w kanale lifestylowym Lifetime. Będzie to trzecia stacja spółki A+E Networks Poland w ofercie biura reklamy Polsatu.

Lifetime jest kanałem kierowanym do kobiet, który emitować będzie seriale, filmy fabularne oraz rozrywkowe produkcje dokumentalne. Stację w jakości HD oglądać będzie można na razie w ofertach platformy nc+ i Cyfrowego Polsatu.

Polsat Media prowadzi też sprzedaż reklam w dwóch innych kanałach A+E Networks: History i CI Polsat. Nadawca dziś uruchamia także kanał dokumentalny H2, ale na razie nie planuje w nim emisji reklam - pojawią się one prawdopodobnie dopiero w połowie 2015 roku.

Spółka Polsat Media wraz z Lifetime ma w portfolio 45 kanałów telewizyjnych. Poza stacjami Telewizji Polsat są to także m.in. kanały BBC Worldwide, Kino Polska TV i Universal Networks.

Autor: pp

Więcej informacji: Lifetime, A+E Networks, Polsat Media

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas