RWE prowadzi w prasie wielkanocną kampanię promującą racjonalne korzystanie z energii elektrycznej. Żartobliwa akcja przebiega pod hasłem "Podglądanie babki w piekarniku = 10% ulotnionej energii".
Wielkanocna kampania promująca racjonalne korzystanie z energii elektrycznej podkreśla, że można ją oszczędzać codziennie, także podczas przygotowań do świąt. Akcja jest prowadzona przez firmę RWE w żartobliwej konwencji wyrażonej w haśle "Podglądanie babki w piekarniku = 10% ulotnionej energii". - Mamy nadzieję, że taka kreacja zachęci kolejne osoby do oszczędnego korzystania z urządzeń elektrycznych w okresie, w którym pracują one ze wzmożoną mocą - uzasadnia Iwona Jarzębska z RWE Polska. - Chcemy pokazać, że świadome korzystanie z energii nie musi oznaczać rezygnacji z dotychczasowego standardu życia - zaznacza.
Akcja jest prowadzona w okresie przedświątecznym w dziennikach i tygodnikach, a jej uzupełnienie stanowi serwis internetowy www.swiadomaenergia.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja San Markos, natomiast zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Equinox.