Reklama 2009-06-10
1

Kampania "Poznaj3miasto" startuje w metrze i na billboardach (wideo)

Kampania "Poznaj3miasto" promująca Gdańsk, Gdynię i Sopot rozpoczyna się w warszawski metrze i na billboardach. Wcześniej akcja była prowadzona w telewizji i skandynawskiej prasie.

Startująca właśnie odsłona kampanii "Poznaj3miasto" promuje letnie imprezy odbywające się w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Akcja zachęca również do odwiedzenia strony internetowej www.Poznaj3miasto.pl, na której prowadzony jest konkurs "Zaproś znajomych na Pomorze" z nagrodami w postaci biletów na te wydarzenia.




Kampania rozpoczęła się na 23 ekranach ustawionych na stacjach w warszawskim metrze, a 15 czerwca obejmie 300 billboardów w największych miastach. W kwietniu akcja była już prowadzona w telewizji TVN oraz w szwedzkich i norweskich gazetach.

Spot wykorzystywany w kampanii przygotowała firma Outpost One Entertainment, stronę www.Poznaj3miasto.pl i plakaty stworzyła agencja interaktywna Excelo, natomiast strategię działań opracowała Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.

Autor: tw

Więcej informacji: Gdańsk, Trójmiasto

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas