Do połowy czerwca potrwa kampania nowego, flagowego telefonu Samsung U600.
Najważniejszym elementem przygotowanej akcji jest kampania telewizyjna wykorzystująca spot wyprodukowany globalnie przez agencję Leo Burnett. Spoty zostały przygotowane w dwóch wersjach: damskiej i unisex emitowane w zależności o grupy docelowej breaków reklamowych. Kampania rozpoczyna się spotami 30 sekundowymi i jest utrwalana 15 sekundowymi.
Kampania pojawi się także w prasie (min.: „Gala”, „Viva”, „Cosmo”, „Newsweek”, „Polityka”, „Wprost”, „Playboy”) i na nośnikach reklamy zewnętrznej - 12x3 i BL 8x4. Reklama będzie tez obecna na lotnisku im. Chopina w Warszawie.
Adaptacje kampanii na polski rynek przygotowała agencja STRG. Stargraphics a media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.
Dane techniczne Samsung U600
- 10.9 mm grubości i tylko 85g wagi
- wyświetlacz o przekątnej 2,2 cala wyświetlający 260 tys. kolorów
Aparat fotograficzny o rozdzielczości 3.2 Megapixela z funkcją Auto-Focus i nagrywaniem sekwencji wideo
Przeglądarka stron WWW i transmisja danych EDGE
MMS/Email/ SMS/ gry JAVA/USB / Bluetooth
Odtwarzacz MP3 z funkcją obsługi słuchawek Bluetooth stereo
Wyjście TV (podłączenie do telewizora) / Radio FM
Przeglądarka plików biurowych (MS Office, Adobe, HTML i JPG) - bez konieczności podłączania telefonu do komputera
Tryb offline (korzystanie z treści multimedialnych bez włączania funkcji telefonu) = szczególnie przydatne w samolocie
Czytnik kart pamięci MicroSD to daje nieograniczone możliwości zapisywania muzyki, filmów i i plików tekstowych.