Prasa2013-10-10

Kamil Kopka na czele sprzedaży on-line Burdy

Kamil Kopka z początkiem października br. dołączył do zespołu spółki Burda Media Polska. Objął tam nowo utworzone stanowisko head of digital sales.

Kopka będzie kierował w Burdzie działem sprzedaży on-line, odpowiedzialnym za sprzedaż reklam we wszystkich serwisach internetowych wydawnictwa jak m.in. Elle.pl, Chip.pl, Burda.pl czy Crn.pl.

Poprzednio Kamil Kopka był szefem działu sprzedaży w internetowym serwisie o modzie Lamode.info. Wcześniej pracował w biurze reklamy TVN Media.

 

Autor:pp

Więcej informacji:Kamil Kopka, Burda Media Polska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(1)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter