Reklama2022-03-01

Kamil Grześkowiak jako regional Spotify programmatic lead w Httpool

Kamil GrześkowiakKamil Grześkowiak

Do Httpool Polska (partner reklamowy m.in. Facebooka, Snapchata, Instagrama) dołączył Kamil Grześkowiak, wcześniej związany z agencją Sales & More. Jako regional Spotify programmatic lead odpowiedzialny za 17 rynków europejskich wzmocni zespół dedykowany platformie Spotify.

Grześkowiak jako regional Spotify programmatic lead będzie odpowiadać za 17 rynków, w tym m. in. Polskę, kraje bałtyckie, Czechy, Słowację, Węgry i kraje bałkańskie. Podlegać będzie Annie Górce, która pełni funkcję Spotify partner director, odpowiadając za 38 rynków na świecie.

W zakres jego obowiązków i kompetencji wejdą m.in. budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi – zarówno agencyjnymi, jak i bezpośrednimi, zwiększanie przychodów w obszarze reklam programmatic na platformie Spotify, działania konsultacyjne i edukacyjne, jak również koordynacja działań regionalnych dla kluczowych międzynarodowych klientów Httpool.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Kamil Grześkowiak ma 15-letnie doświadczenie w branży. Do Httpool Polska przechodzi bezpośrednio z agencji Sales & More, gdzie przez ostatnie 5 lat pracował jako programmatic media manager.

Wcześniej pracował m.in. w firmie Amnet, początkowo na stanowisku new business specialist, następnie account executive, a finalnie jako senior programmatic specialist.

Kamil Grześkowiak jest absolwentem Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie (Wydział Zarządzania, kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi).

Autor:bg

Więcej informacji:Kamil Grześkowiak, Httpool, Spotify

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(1)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter