ZKDP: większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowała w kwietniu 2007 wzrost sprzedaży.
Liderem był miesięcznik "Joy" (Hearst Marquard Publishing), który sprzedał się w nakładzie 252 590 egz. (na rynku od kwietnia 2006 - spadek o 1,1 proc.) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtulnemedia.pl.
Na drugim miejscu - ze sprzedażą 242 586 egz. - uplasował się "Twój Styl" (Bauer). W analogicznym okresie 2006 r. sprzedaż tego miesięcznika była o 8 proc. niższa (224 523 egz.).
Na podium uplasował się także urodzinowy numer "Glamour" (G+J
Polska) - sprzedaż wyniosła 208 177 egz. (290 099 egz. w kwietniu
2006).
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost
sprzedaży odnotował miesięcznik "Glamour".