Firma Danfoss Poland rozpoczęła kampanię reklamową swojego systemu Danfoss Link służącego do inteligentnego sterowania ogrzewaniem. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Jestem smart”, przygotowały firmy marketingowe NuOrder i Codemedia.
Kampania podkreśla, że Danfoss Link to system inteligentnego sterowania ogrzewaniem, który można kontrolować z dowolnego miejsca na świecie poprzez aplikację mobilną Danfoss Link App.
Akcja reklamowa przez sześć tygodni będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, kanały tematyczne). Ponadto obejmuje internet (m.in. social media), prasę (magazyny specjalistyczne), w punkty dystrybucji (hurtownie, sklepy typu do it yourself) oraz szkolenia i webinaria dla instalatorów w całym kraju.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja NuOrder (która w listopadzie ub.r. wygrała przetarg na obsługę reklamową wprowadzenia Danfoss Link na polski rynek), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
Wcześniej kampania prowadzona była w Niemczech, Polska jest drugim krajem, w którym jest realizowana. Reżyserią spotu zajął się Christoffer Boe.