Reklama 2004-10-21
0

Jesienne kuszenie Krakusa

Marka Krakus, po wakacyjnej przerwie, ponownie uruchamia kolejne działania marketingowe

Do końca roku we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, TVN7, Hallmark, Europa i National Geographic Club) trwać będzie kampania reklamowa, oparta na znanym już 30 sekundowym spocie "Wędliny takie jak kiedyś". Zapowiadane są także inne warianty tego spotu. Reklamę telewizyjną wspierać będą działania BTL. Planowane są także inne działania komunikacyjne skupione bezpośrednio w punktach handlowych (m.in. materiały POS).

Ponadto, do końca października zostaje przedłużona promocja handlowa oparta na sprzedaży premiowanej. Dział marketingu marki Krakus odpowiada w ten sposób na sygnały napływające od właścicieli sklepów detalicznych. Prowadzone są także działania promocji sprzedaży skierowane zarówno do handlu jak i do konsumentów. Cały czas rozwijany będzie zakres materiałów POS, które zwiększają widoczność i podkreślają ekspozycję w punktach sprzedaży. Okres świąteczny związany będzie także z ciekawymi promocjami okolicznościowymi

Autor:

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas