PR2015-07-27

Jbcomm dla Gutt Vodka

JBcomm rozpoczęła działania komunikacyjne dla marki Gutt Vodka.

Agencja rozpoczęła pracę od przygotowania strategii PR, prowadzi biuro prasowe, będzie wspierać Klienta w działaniach wizerunkowych, eventowych oraz w social media.

Klient trafił do JBcomm dzięki rekomendacji.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Gutt Vodka to nowa polska marka wódek produkowanych wyłącznie z polskiego żyta. Wytwarzane są w trzech odmianach smakowych, w oparciu o tradycyjną recepturę i w niewielkich partiach. Ze względu na jakość oraz cenę zaliczane są do kategorii premium.

 

Autor:pr

Więcej informacji:Jbcomm, Gutt Vodka

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter