Jaromir Sroga, były szef biura reklamy Eurozetu (nadawcy m.in. Radia ZET), został prezesem domu mediowego Maxus (należącego do GroupM).
Jaromir Sroga do jesieni ub.r. był szefem biura reklamy Eurozetu. Z firmą tą rozstał się po kilkunastu latach pracy za porozumieniem stron. Zajmowane przez niego stanowisko objęła wówczas Ewa Rosiewicz (więcej o tym).
Stanowisko prezesa domu mediowego Maxus było nieobsadzone od jesieni ub.r., po tym, jak z firmy odszedł Mirosław Kępiński, jej wieloletni CEO. Wraz z nim z Maxusem pożegnał się managing partner Marcin Marciniak (więcej na ten temat).
Powodów rozstanie nie podano, a zarządzanie agencją tymczasowo przejął Rafał Wolnomiejski, szef GroupM w Polsce.
Wśród klientów obsługiwanych przez dom mediowy Maxus są TBM Snacks, Nikon, Subway, Praktiker i TVP.