Reklama2017-04-25

Jakub Borowczyk marketing managerem w BinarApps

Jakub BorowczykJakub Borowczyk

BinarApps, łódzki software house zajmujący się rozwojem produktów IT, specjalizujący się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dla startupów ma nowego marketing managera. Nowo utworzone stanowisko objął Jakub Borowczyk.

Jakub Borowczyk na stanowisku marketing managera w BinarApps będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej.

Jakub Borowczyk jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Łódzkim. W trakcie studiów realizował projekty badań opinii i badań marketingowych dla firm takich jak NASK, Johnson&Johnson, czy Kulczyk Investment. Zarządzał też projektami finansowanymi przez Unię Europejską. Początkowo były to projekty szkoleniowe, ale stopniowo przenosił swoją aktywność w kierunku nowoczesnych technologii i ich zastosowań w przemyśle i medycynie.

Przez ostatnie dwa lata wdrażał na polskim rynku implanty do zabiegów endowaskulanych w chirurgii naczyniowej i kardiochirurgii.

Autor:bg

Więcej informacji:Jakub Borowczyk, BinarApps

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter