Reklama 2017-05-16
1

Royal Canin w kampanii edukuje na temat odżywiania kotów po sterylizacji

Agencja Opus B przygotowała dla firmy Royal Canin, producenta karmy dla psów i kotów kampanię edukacyjną, zwracającą uwagę na żywienie kotów po zabiegu sterylizacji.

Agencja Opus B we współpracy z Royal Canin przygotowała szeroko zakrojoną kampanię informacyjną dla właścicieli kotów dotyczącą wskazań, przebiegu i rezultatów zabiegu sterylizacji kotów, w tym doboru specjalistycznej karmy. W reklamach zwrócono uwagę na wpływ zabiegu na potrzeby żywieniowe kota. Ich zaspokojenie jest kluczowe dla dobrej kondycji i samopoczucia zwierzęcia.

Działania prowadzone są w ramach komunikacji B2B oraz B2C.

Agencja Opus B przygotowała strategię i koncepcję kampanii, w tym  projekty materiałów POS dla lecznic, formaty display dla kampanii na portalach horyzontalnych i na Facebooku oraz dedykowany landing page.

Kampania potrwa do końca czerwca.

Autor: bg

Więcej informacji: Royal Canin, kot, sterylizacja

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas