W lutym br. czołowe serwisy zanotowały nieco mniej odsłon mobilnych niż w styczniu, za to dużo więcej niż rok wcześniej. Liderem niezmiennie jest Wirtualna Polska z Orange, która wyprzedza Onet i Gazeta.pl.
Dane z Megapanelu PBI/Gemius pokazują, że na stronach Wirtualnej Polski i Orange w lutym wykonano 167,3 mln odsłon, o 9,5 mln mniej niż w styczniu, ale aż o 68 mln więcej niż przed rokiem. Serwisy Onetu w skali miesiąca straciły 4 mln odsłon, a w skali roku zyskały 60,5 mln, natomiast witryny Gazeta.pl, odpowiednio, straciły 4,8 mln i zyskały 51,5 mln odsłon.
Strony Allegro zanotowały prawie trzy razy więcej odsłon mobilnych niż rok wcześniej (87,6 mln wobec 32,8 mln), a serwisy Interii i o2.pl - ponad dwa razy więcej (odpowiednio: 66,9 mln wobec 30,8 mln i 52,5 mln wobec 19,9 mln).
>>> Facebook blisko 14 mln użytkowników, tracą portale
Zobacz tabelę
Sam portal wp.pl miał w lutym br. 141,2 mln odsłon mobilnych, o 53,8 mln więcej niż w lutym ub.r. Onet.pl zyskał w skali roku 59,7 mln odsłon, allegro.pl - 50,6 mln, interia.pl - 25,6 mln, fotka.pl - 9,6 mln, a gazeta.pl - 16,6 mln.
>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2013 roku
Zobacz tabelę