Reklama2008-12-19

Interaktywna kampania samochodów dostawczych Maxus

Vena Art przygotowała interaktywną kampanię wchodzącej na polskirynek, brytyjskiej marki samochodów dostawczych Maxus. Kampaniapotrwa do końca bieżącego roku.

Strategia promocji Maxus zakłada kierowanie przekazu głównie domałych i średnich przedsiębiorstw z uwagi na przeznaczenie,parametry techniczne auta oraz konkurencyjną cenę w tej kategoriipojazdów.

Budowanie zasięgu wizerunkowej kampanii w grupie potencjalnychnabywców Maxus oparto w mniejszym stopniu na ogólnych portalachinformacyjnych, np. Wirtualna Polska, koncentrując się nasprofilowanych witrynach dla przedsiębiorców.

Realizacją kampanii w poszczególnych segmentach Vena Artpowierzyła: CorMedia, IDMnet, ADnet i ARBOmedia.

W działaniach zostały wykorzystane mailingi, billboardy,doublebillboardy, rectangle, pozycjonowanie stron za pośrednictwemwyszukiwarki Google oraz działania PR.

Kampanię w sieci wspierają katalogi produktowe oraz reklamyprasowe zaprojektowane przez Vena Art.

Autor:łk

Więcej informacji:Maxus, Vena Art

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter