Instagram uruchomił centrum inspiracji, umożliwiające przedsiębiorcom przeglądanie treści publikowanych przez firmy prowadzące podobną działalność.
W centrum inspiracji będzie można znaleźć wskazówki, jak ciekawie prowadzić konto biznesowe, angażować odbiorców i rozwijać swoją obecność na Instagramie.
Centrum jest dostępne dla każdego użytkownika posiadającego konto biznesowe. Aby skorzystać z jego zasobów należy:
1. Otworzyć Pulpit profesjonalny, znajdujący się na górze profilu
2. W sekcji z aktualnościami należy wybrać "Zobacz jak inne firmy pozostają w kontakcie z ludźmi"
3. Przesuwając ekran można przeglądać dostępne treści
4. Klikając w wybrany post można zobaczyć podgląd postów organicznych i promowanych
Dodatkowo rozszerzone zostały możliwości przeglądania danych. Teraz twórcy i firmy mogą przeglądać statystyki z ostatnich 60 dni, co, zdaniem Instagrama, pozwoli im lepiej ocenić swoje działania.
![]() |
Instagram stał się nudny dla użytkowników, spędzają na nim coraz mniej czasu. Początek końca platformy? „Do śmierci jeszcze mu daleko"
|
Czytaj też: Prywatne konta dla młodych użytkowników na Instagramie
Z należących do koncernu platform Facebook, Instagram i WhatsApp w zeszłym kwartale przynajmniej raz w miesiącu skorzystało 3,51 mld użytkowników, wobec 3,14 mld rok wcześniej. Koncern nie podaje dokładnych danych o liczbie użytkowników Instagrama i WhatsAppa.