Reklama2010-02-16

Inspirion i TOPiCO łączą oferty oraz zespoły handlowe

Dostarczające gadżety reklamowe firmy Inspirion i TOPiCO połączyły swoje oferty. Towarzyszy temu integracja zespołów handlowych i komunikacji marketingowej.

W ramach połączenia ofert Inspirion Polska i TOPiCO Polska ich katalogi wzajemnie się uzupełniają, tworząc spójną całość, a doradcy handlowi jednej firmy reprezentują również drugą. – Uznaliśmy, że nasi klienci, czyli agencje reklamowe i inni pośrednicy, będą bardziej zadowoleni z połączonej oferty, którą możemy teraz przedstawić na jednym spotkaniu – uzasadnia Jolanta Kempa, wiceprezes Inspirion.

Firmy wspólnie proponują swoim klientom jednakowe warunki handlowe i transportowe oraz zintegrowaną komunikację marketingową. Ma to ułatwić obu podmiotom funkcjonowanie na runku oraz zwiększyć możliwości sprzedażowe, zmniejszając jednocześnie koszty działalności. Inspirion i TOPiCO już w ubiegłym roku otworzyły razem biuro handlowe w Warszawie.

Autor:co

Więcej informacji:Inspirion, TOPiCO, Jolanta Kempa

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter