Reklama2021-10-22

InPost promuje korzystanie z Paczkomatów

Ruszyła nowa kampania InPostu, której celem jest promowanie łatwości nadań i odbiorów przesyłek z Paczkomatów przy pomocy prostej aplikacji - InPost Mobile. Przygotowała ją agencja BBDO Warszawa.

Kampania podkreśla główne zalety Paczkomatów InPost takiejak: bliskość - są tuż obok, dostępność – można z nich korzystać 24/7 i ekologiczność.

Zaplanowano intensywne działania zasięgowe. Na potrzeby kilkumiesięcznej kampanii przygotowano spoty telewizyjne, digital video oraz display.

Kampania pojawi się na antenach stacji telewizyjnych i w internecie, potrwa przynajmniej do świąt. Koncept kreatywny opracowała agencja BBDO. Kampanię mediową  zaplanował dom mediowy MullenLowe MediaHub, filmy wyprodukował Film Republic.

Obecnie InPost ma 15 tys. Paczkomatów.

Autor:bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(18)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter