Reklama 2020-02-03
0

ING Bank Śląski z kolejną odsłoną kampanii o oszczędzaniu

Rozpoczęła się outdoorowa odsłona kampanii ING Bank Śląski o oszczędności. Bank zachęca Polaków do korzystania z życia na nośnikach zewnętrznych w największych miastach.

Działania OOH są częścią kampanii „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie – warto!”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2019 w telewizji, kinie, Internecie i social mediach.

W ramach nowej odsłony działań, bank jest obecny w przestrzeni publicznej wybranych miast na dużym formacie (również przy trasach dojazdowych do dużych ośrodków zimowych), na citylightach, w komunikacji miejskiej oraz w metrze.

Za kreację odpowiada agencja Brain.

W pierwszej odsłonie kampanii „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie – warto!” bohaterami byli siatkarze, w drugiej młody perkusista.

 

Autor: jd

Więcej informacji: ING Bank Śląski, oszczędzanie

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas