Reklama 2011-10-26
0

History promuje serial “Amerykańscy Zbieracze” (foto)

Kanał dokumentalny History realizuje pierwszą kampania promocyjną w polskich mediach. Działania wspierają emisję serialu “Amerykańcy Zbieracze”.

- Głównym celem kampanii jest pozyskanie dla History widzów, którzy nigdy przedtem nie oglądali tego kanału lub tych, którzy mają z góry przyjęte wyobrażenie na jego temat - podkreśla Tom Davidson, managing director w firmie A+E Networks UK, nadawcy History.

Serial “Amerykańscy Zbieracze” opowiada o podróży profesjonalnych „zbieraczy” Mike'a Wolfe'a, właściciela firmy Antique Archeology i jego partnera biznesowego Franka Fritza po amerykańskich miasteczkach i mało uczęszczanych drogach w poszukiwaniu przedmiotów wartościowych dla kolekcjonerów. Nadawany jest we wtorki o 21.00 począwszy od 18 października br.


W ramach kampanii Mike i Frank są przedstawieni jako animowane postacie. Akcja obejmuje prasę (“Tele Tydzień”, “To&Owo”, “Gazeta Telewizyjna”, “Super Express TV”, “Fakt TV”), internet (Onet.pl, ipla, telemagazyn.pl, teleman.pl, media społecznościowe), a także outdoor (air-walle rozmieszczone na terenie całej Warszawy).

Kreację przygotowała londyńska agencja Creative Clicked. Za planowanie mediów odpowiadały firmy OMD MediaDirection oraz Goodstuff. Kampania potrwa do 4 listopada br.

Kanał History oglądać można m.in. w sieciach UPC Polska, Aster oraz na platformie Cyfra+.
 

Autor: pp

Więcej informacji: History, Amerykańscy Zbieracze

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas