Spółka Orle Pióro, wydawca ukazującego się od marca br. miesięcznika “Historia Do Rzeczy”, nie planuje zgłaszać tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Nie ujawnia też, jak sprzedaje się magazyn.
- “Historia do Rzeczy” nie jest zgłoszona do ZKDP i z uwagi na ograniczony udział reklam w tym projekcie, wydawca na razie nie planuje jej zgłaszać - mówi Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowa Platformy Mediowej Point Group, głównego udziałowca Orlego Pióra.
Łącznie na rynek trafiło już pięć wydań “Historii Do Rzeczy” - ostatnie w środę 26 czerwca br. Magazyn, którego redakcją kieruje Piotr Zychowicz, zadebiutował na rynku 27 lutego br. w nakładzie 100 tys. egz. i był wtedy wspierany kampanią w radiu oraz w internecie. Jego cena wynosi cały czas 6,95 zł.
>>> “Focus Historia” wyprzedził w marcu “Uważam Rze Historia”
Wydawca nie ujawnia wysokości sprzedaży pierwszych wydań miesięcznika. - Wyniki te są zadowalające, nakład pozostaje na poziomie 100 tys. egz. - informuje jedynie Pawłowska-Pojawa.
Natomiast główny tytuł Orlego Pióra - “Tygodnik Do Rzeczy” - od pierwszego wydania, które ukazało się pod koniec stycznia br., został zgłoszony do ZKDP. W kwietniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 97 371 egz. (dowiedz się więcej).