Reklama 2008-06-29
0

Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką

Heinz Ketchup znalazł się na czele najnowszego rankingu najbardziej wartościowych marek opracowanego przez Harris Interactive.

Firma badawcza poprosiła ponad 20 tysięcy respondentów o ocenienie ponad tysiąca marek w sześciu wymiarach (m.in. zażyłość, jakość, zaufanie) - informuje serwis Marketing Charts.

Za Heinz Ketchup, w pierwszej dziesiątce znalazły się marki: M&M Plain Chocolate Candy, Hershey's Milk Chocolate Candy Bars, Hershey's Kisses, Duracell Batteries, Cheerios, Discovery Channel, Kratf Foods, Kleenex Facial Tissues oraz Neosporin Ointment.

Badanie klasyfikowało również marki w różnych kategoriach. Przykładowo w motoryzacji triumfowała Toyota, w elektronice telewizory firmy Sony, w usługach finansowych Visa, a w oprogramowaniu komputerowym Microsoft.

źródło: Marketing Charts

Autor: km

Więcej informacji: Heinz Ketchup

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas