Reklama 2008-10-24
0

Harder&Harder stworzył kreację marki Krzętle

Agencja marketingu szeptanego Harder&Harder opracowała strategię i identyfikację wizualną dla marki Krzętle, nawiązującą do motywów folkloru ludowego.

Identyfikacja wizualna marki została przygotowana w formie "książki kucharskiej". Zastosowane przez Harder&Harder odwołania do tradycji ludowej pozwoliły zbudować wizerunek marki w opozycji do dań typu fast food. Zastosowane motywy mają podkreślić długie tradycje zarówno marki i firmy. Są zestawione z nowoczesnymi wzorami.

Krzętle to Zakład Produkcji spożywczej specjalizujący się w przetwórstwie warzyw. Krzętle, to czwarta w tym roku marka wprowadzona na rynek przez firmy działające w grupie Harder&Harder.

Autor: łk

Więcej informacji: Harder&Harder, Krzętle

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas