PR 2022-12-08
0

Grupa Komunikacja Plus rozpoczyna globalną współpracę z Doconomy

Do grona klientów Grupy Komunikacja Plus dołącza Doconomy, szwedzki startup z obszaru fintech.

W ramach współpracy dwie spółki GK+ prowadzą globalne działania marki: zespół Proomni odpowiada za realizację kampanii digital na 19 rynkach, zaś agencja Follow Vision wspiera klienta w przygotowaniu materiałów kreatywnych.

Proomni, agencja digital media z Grupy Komunikacja Plus, w listopadzie uruchomiła globalną kampanię online na 19 rynkach, zlokalizowanych na czterech kontynentach, w tym w USA, Kanadzie, Meksyku, Japonii, Chinach, Tajwanie, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Austrii, Irlandii, krajach Beneluxu i skandynawskich. Dodatkowo, agencja kreatywna Follow Vision przygotowuje dla Doconomy materiały graficzne na rynek międzynarodowy.

Za strategiczny nadzór nad projektem po stronie Proomni odpowiada Błażej Soniewicki, CEO spółki i Monika Modrzejewska, head of digital marketing. Po stronie Follow Vision prace koordynuje Małgorzata Antkowiak Bocian, account manager.

Autor: jd

Więcej informacji: Grupa Komunikacja Plus, Doconomy, Proomni

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas