Internet 2017-02-16
0

Groupon ze stratą i wzrostem przychodu, rośnie liczba klientów

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Groupon zakończył IV kwartał i cały 2016 rok na minusie, ale ze wzrostem przychodu i liczby aktywnych klientów.

W IV kwartale 2016 roku Groupon zanotował stratę netto w wysokości 50,2 miliona dolarów, w porównaniu do 32,6 miliona dolarów straty w analogicznym okresie roku 2015. W tym samym czasie przychód firmy zwiększył się o 2 proc., z 917,2 miliona dolarów do 934,9 miliona dolarów.

W całym 2016 roku Groupon zanotował 183,3 miliona dolarów straty, wobec 89,2 miliona dolarów straty w roku 2015. Przychód wzrósł o 1 proc., z 3,12 miliarda dolarów do 3,14 miliarda dolarów.

Groupon podał, że globalna liczba aktywnych klientów serwisu (klienci, którzy dokonali zakupu kuponu w poprzednich dwunastu miesiącach) sięgnęła 52,7 miliona na koniec 2016 roku.


 

Autor: km

Więcej informacji: Groupon

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter