Internet2009-04-17

Google udostępnia polskim reklamodawcom graficzne narzędzie AdWords

Google udostępnia reklamodawcom z Polski narzędzie do tworzeniareklam graficznych w systemie AdWords. Aplikacja umożliwia dokładnezaprojektowanie przekazu i zaplanowanie sposobu jego wyświetlania.

Udostępnione polskim reklamodawcom przez Google narzędzie dotworzenia reklam graficznych pozwala umieścić w nich własny tekst,obrazki i loga. Przy projektowaniu przekazu można też skorzystać zkilkudziesięciu gotowych szablonów. Ponadto aplikacja umożliwiawybór jednego z dwóch sposobów naliczania płatności za wyświetlaniereklamy w sieci AdWords oraz mierzenie jego efektywności przypomocy różnych parametrów.

- Narzędzie pozwala znacznie obniżyć koszty kreacji idystrybucji, dzięki czemu również mali reklamodawcy mogą zaskoczyćpotencjalnych klientów kreatywnym przekazem, nie ponosząc wydatkówna zaangażowanie grafika, czy specjalisty od planowania mediów -przekonuje Janusz Moneta, country marketing manager CEE w Google.Aplikacja jest dostępna po zalogowaniu w jednej z zakładek kontaAdWords.

Autor:tw

Więcej informacji:AdWords, Google

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter