Trzy polskie agencje zostały nagrodzone podczas festiwalu Golden Drum w Portorożu za kampanie reklamowe. Złoty Bęben przyznano Leo Burnett, a Srebrne Bębny - McCann Erickson i Change Integrated.
Polski oddział agencji reklamowej Leo Burnett zdobył wyróżnienie Złoty Bęben podczas festiwalu Golden Drum w Portorożu za lauyout reklamy prasowej marki Max Factor. Projekt o nazwie "Oczy 1" przygotował Martin Winther, a do nagrody były nominowane jeszcze trzy layouty wykorzystywane w tej kampanii.
Z kolei Srebrny Bęben w kategorii filmów reklamowych przyznano polskiemu oddziałowi agencji McCann Erickson za spot "Waza" przygotowany na potrzeby kampanii "Bicie jest głupie" prowadzonej przez Porozumienie "Dzieci pod ochroną". Autorami filmiku są Iza Przepiórska-Kotlińska i Łukasz Kotliński, a reżyserem - Xawery Żuławski. Nominację otrzymała też inna reklama McCann Erickson wykorzystywana w tej akcji.